چاییدن
"چاییدن" حین تغییر فصل هم، یک نوع چاییدنیه برای خودش که طبق معمول خبر نمیکنه. یادمنمیاد که تعطیلات عیدی رو با این دست احوال گذرونده باشم! نمیدونم این کلونی پروپاقرص استرپتوکوک و یارانش چی از جون گلوی من میخوان که یه هفته س جاخوش کردن و نمیرن!! یکسری برنامه مطالعه داشتم برای این ایام که رفت هوا ! به هرحال انسانی که میخواد بدون سلاح آمپول با میکروبها بجنگه محکوم به تحمل ِ کشدار شدن دوره ی حمله هست! نمیشه گفت ترسه ولی حس خوبی نیست دیگه. همینکه هر ۸ ساعت یکبار باحوصله دارو مصرف میکنی و میکروبها رو غافلگیر میکنی نشون میده وقت شناس و منظمی و میشه رو قولت حساب باز کرد. اینم توجیه من و نیمه ی پُر لیوان!
عصر بهتر بودم گفتم درباره اینکه نوروز خود را تاکنون چگونه گذراندید بنویسم...
+ نوشته شده در سه شنبه هشتم فروردین ۱۳۹۶ ساعت توسط زنبور کوچولو
|