"چاییدن" حین تغییر فصل هم، یک نوع چاییدنیه برای خودش که طبق معمول خبر نمیکنه. یادم‌نمیاد که تعطیلات عیدی رو با این دست احوال گذرونده باشم!  نمیدونم این کلونی پروپاقرص استرپتوکوک و یارانش چی از جون گلوی من میخوان که یه هفته س جاخوش کردن و نمیرن!! یکسری برنامه مطالعه داشتم برای این ایام که رفت هوا ! به هرحال انسانی که میخواد بدون سلاح آمپول با میکروبها بجنگه محکوم به تحمل ِ کشدار شدن دوره ی حمله هست! نمیشه گفت ترسه ولی حس خوبی نیست دیگه. همینکه هر ۸ ساعت یکبار باحوصله دارو مصرف میکنی و میکروبها رو غافلگیر میکنی نشون میده وقت شناس و منظمی و میشه رو قولت حساب باز کرد. اینم توجیه من و نیمه ی پُر لیوان!

عصر بهتر بودم گفتم درباره اینکه نوروز خود را تاکنون چگونه گذراندید بنویسم...